,,Sekrety urody koreanek'' Charlotte Cho

     Chcesz mieć piękną skórę jak Koreanki? Cieszyć się rozpromienioną cerą?
Zachować piękny wygląd na dłużej?
Czyli o ,,Sekrety urody Koreanek.Elementarz pielęgnacji " Charlotte Cho
      Szczerze mówiąc dosyć mocno zawiodłam się na tej książce. Spodziewałam się samych rozdziałów poświęconych dbaniu o cerę, urodę bo w zasadzie po to tę książkę kupiłam. Na upartego można,by ją zamknąć w kilkunastu stronach. Książka ,a już ścisłej mówiąc elementarz pielęgnacji to książka jak dla mnie w 50% poświęcona temu. Wiele rozdziałów opowiada o życiu autorki. O tym jak przeprowadziła się do Korei, jak założyła stronę z kosmetykami, gdzie robić zakupy w Seulu, o swojej pracy itd. Dużo informacji jest powtarzanych co rozdział. Nie mam pojęcia po co? Autorka pisze o czymś i to tak dosyć obszernie, a następnie powtarza to za jakiś czas. Strasznie mi się to nie podoba . 
     Czuje się mocno, mocno zawiedziona ponieważ dużo osób polecało mi kupno tej książki. W tym wypadku uważam, że to co jest w owej książce można spokojnie znaleźć na internecie z tym, że tu mamy wszystko ładnie zebrane i nie trzeba szukać .Czy warto przeczytać? Owszem. Można dowiedzieć co zrobić, by nasza cera była tak nieskazitelna ,promienna jak cera Koreanek. Możemy również przeczytać o typach cery i określić swój własny oraz o tym jak dobrać do danego typu kosmetyki tak by nie zaszkodziły, a pomogły. 
O samej koreańskiej pielęgnacji nie będę się wypowiadać, ponieważ dopiero zaczęłam ją wdrażać w życie i jak na razie czekam na efekty. Czy warto kupować? Ech...Niekoniecznie. Lepiej pożyczcie sobie od kogoś kto już ją ma. Książkę oceniam :5/10

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

TEKST - Dmitry Glukhovsky

JAKUB MAŁECKI - ,,DYGOT''

Hannibal- Thomas Harris